//HERE I'M !



Hello Stalker! Im SITI and im 17 years young from Earth.let's FOLLOW ME :')

♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory






Older Post | Newer Post
greyson chance (!)
Wednesday, 16 November 2011 | 04:09 | 0 Stalker(s)
awww comel kan budak nieh..
first time nmpak dye dkt 'astro hitz'
dye nyanyi lagu nie


act,ta sengaje bkk un channel uh
then bru2 nieh dpt tau yg dye dtg malaysia
awww lagy la teramat suke..
nieh vid dye time kat malaysia


comel kan..comel kan?.
HEE
nieh pulak vid dye feat najwa
agrhhh sumpa jelez..
siti un na jugak (!)
hish ta aci btol la..
hurm :(



agrhhh ape2 un
GREYSON CHANCE!!!
I LOVE YOU SO MUCH LARH!
                                                                                                                                 :D gemini